Pino-at-norway.reismee.nl

Norway,dag 2 gjovik-Ron

Moest ik zeggen another day at the office zou ik 2 keer mis zijn. Ten eerste is het vandaag feestdag in België en het was helemaal geen gewone dag. Meer dan 100 km rijden onder de brandende zon die al je energie afneemt is nie bepaald prettig.Als god mij nu straft dan ben ik vrij zeker waarom. Na al het harde labeur een heel gezellig onthaal gehad door,jawel mensen,opnieuw Hollanders. Blijkbaar trek ik die na dag 2 altijd aan. Ze gaven me tips over mijn rit van dag nadien. Leuk als je is geen Noors moet praten:-) Het eten was overheerlijk maar na zo een dag smaakt werkelijk alles!!! Zalm met groentjes en gebakken patatjes. En een ijsje met aardbeien en noten. Hmmm Wel was ze ff in paniek toen ik wa lang wegbleef voor het eten. Was nl achter rantsoen geweest in de kiwimarket en ze had al een Noorse zwemmer gehad die flauw was gevallen onder de douche. Opgelucht was ze als ik de deur opendeed. Na het eten meteen gaan slapen om er goed voor te komen dag nadien(was nie makkelijk,had veel werk). Morgen naar de fjorden(eindelijk). Sloesj Pi says no.

Reacties

Reacties

johnny cash

GAL !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!