Pino-at-norway.reismee.nl

Oslo

18 julie is dag om snel te vergeten, de reis naar Zaventem,de reis naar Oslo,de reis naar centraal station Oslo verliepen allemaal in schoonheid, vertrokken met volle zon,aangekomen in een blakende zon. In 1 woord "geweldig". Ma was er dan mis gelopen,wel alles nadien...... Tip voor wie ooit naar hier wil komen, vermijd de buurt van het station.... Een desolate indruk blijft mij voor eeuwig in het geheugen gegrift! Armoede, mensen die nooit een nuchtere kijk op het leven zullen hebben en junkies met tongtatoes en elleboog piercings.... Wa is me da joeng.... Werkelijk onder de brug 2 mensen zien zich de aderen volspuiten.. Du jamais vu,alé ik toch nie Kinderen die roken en met 6 pack rondlopen,en ik bedoel niet zoals mijn goddelijk lichaam maar alkohol is hier een royale must! 6 jaar bxl is niets vergeleken met 1 avond hier. Achterna gezeten door een koppel die niet alleen doordronken was maar ook nog is zo stoned als een ei. Wsl zonder besef van plaats en tijd dollend door de straten. Leuk avondje in de stad hè:-) Maar, tot daar de meeste miserie. Na wat zoeken eindelijk een pleintje gevonden met een terras waar vrij normale mensen rustig zaten een pintje te drinken. De mythe da Noren geen drinkers zijn is nu wel voorgoed van tafel geveegd. 200 NOK voor een 33er. 22€€€€€€€€. En dan zie je nog niemand water drinken,wel buiten die enige buitenlander die net de schrik van zijn leven wou wegdrinken. Maar zoveel is mijn leven nie waard zé. Maar vroeg naar hotel terug vertrokken om vroeg te gaan slapen,was me da ff een goed gedacht, als je om 24u23 plots wordt opgeschrikt door een zotte doos die het plezant vond om ruzie te staan maken met 1 of ander kultfiguur!!! Dus zoals ik al zei, snel vergeten die boel en hopen op een even zonnige zaterdag en minder doodsangsten.... Pinoorse zalm

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!